کلکسیون


   
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





بازی
طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

تاریخ ایرانیان
خرید عینک آفتابی
بارسلونا و رئال مادرید
سرگرمی+جووور وا جووور
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلیکسیون و آدرس http://www.center1.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» ضد دختر(یک)

امروز تو مترو یه دختره داشت گریه می کرد بیچاره دل همه براش سوخت (مخصوصا من!(
ما هم همه شدیم کارآگاه :
نظریه ها :
۱- حواسش نبوده صورتشو شسته آرایشش بهم خورده
رای هئیت ژوری : با توجه به اینکه اصلا صورتشو بلند نمیکرد این انظریه محتمله !!!
۲- با دوست پسرش دعواش شد
۳- از گرونی لوازم آرایشی گریه می کرد .
۴- از قحطی شوهر گریه میکرد !!
۵- چون منو با یه دختر دیگه دید فهمید بهش خیانت کردم گریه کرد
۶- یا شایدم چهره ی دوست منو دید ترسید
۷- یا شایدم ...

پسره:اسمت چیه؟
دختره:یه شارژ بگیر
پسره:چند سالته؟
دختره:یه شارژ بگیر
پسره:من دوست دارم میخوام بیام خواستگاریت!
دختره:راست میگی؟کی؟
پسره:یه شارژ بگیر!!!
و اینجوری بود که دختر ترشید....

مو مصنوعی، مژه مصنوعی، ناخن مصنوعی، وخیلی چیزای مصنوعی
به دختره میگی چرا سنت بالاست و ازدواج نمیکنی؟
میگه مرد "واقعی" پیدا نمیشه
خو لامصب خودت که همه چیت مصنوعیه

پشت یه موتوره نوشته بود:
از مرگ نمیترسم از راننده زن میترسم

بــــضی وخــتـــا به اين دخـــدرا حـسوديم ميشه :|
عــــقل نـــدارن راحتن بخدا :| از هف دولت آزادن

اولین هنری كه پس از دیدن چهره آرایش كرده دختران امروزی به ذهن شما متبادر میشود چیست؟
الف: مینیاتور.
ب: صافكاری، بتونه كاری و نقاشی اتومبیل!!!!
ج: دوپینگ!!!!
د: من به ناموس مردم نگاه نمیكنم

ی:فتوشاپ

سربازی راهی است برای آدم شدن پسرها .......ولی هیچ راهی برای آدم شدن دختر ها وجود ندارد

سر کلاس گفتم کی جزوه داره یه دختره گفت من دارم
ازش گرفتم رفتم کپی گرفتم اومدم تو کلاس میبینم 6 تا همون شکلی تو کلاس داریم
قیافه من پشت شیشه در کلاسO:¦
قیافه دخترا((((((((((:
هنوز که هنوزه نفهمیدم از کدومشون جزوه گرفتم
والا این لوازم آرایشی رو تحریم کنن اعصاب مارو خورد کردن

**********************************************************************************


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسنده : حامد نعمتی | تاريخ : یک شنبه 11 فروردين 1392برچسب:, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |
» عناوين آخرين مطالب